Regulamin Świadczenia Usług oraz Prawa i Obowiązki Klientów studio House of Pilates 

I. Sprawy organizacyjne

  1. Klient ma obowiązek zapoznania się z warunkami niniejszego Regulaminu, zgadzając się tym samym na jego postanowienia. Zakup karnetu lub wejścia jednorazowego jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na warunki Regulaminu zamieszczone na stronie internetowej https://www.houseofpilates.pl oraz na terenie Studia. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania. 
  2. Z usług Studia mogą korzystać osoby pełnoletnie (wyjątek stanowią osoby od 16 r.ż.
    za pisemną zgodą rodziców bądź opiekunów prawnych). Osoby młodsze mogą uczestniczyć
    w zajęciach w duecie razem z rodzicem lub opiekunem prawnym wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu z instruktorem.
  3. Klient korzystający z usług Studia oświadcza, że jest zdrowy, nie ma przeciwwskazań lekarskich do wykonywania ćwiczeń fizycznych oraz udziału w sesjach kosmetycznych i relaksacyjnych. Tym samym Klient korzysta z usług Studia na własną odpowiedzialność.
  4. Po skończonych zajęciach Klient proszony jest o posprzątanie po sobie miejsca ćwiczeń, tj. schowanie akcesoriów w odpowiednie miejsca i zdezynfekowanie sprzętów płynem znajdującym się na sali do ćwiczeń.
  5. Wszystkie przedmioty osobiste, na czas trwania zajęć, należy pozostawić w przeznaczonej do tego, zamkniętej szafce. Za przedmioty pozostawione w budynku, Studio nie ponosi odpowiedzialności.
  6. Kluczyk do szafki należy zabrać ze sobą, a po opróżnieniu szafki pozostawić go w zamku.
  7. Za zniszczenie majątku Studia spowodowane działaniem lub zaniechaniem Klienta, Klient ponosi pełną odpowiedzialność finansową.
  8. Studio zastrzega sobie prawo do zawieszenia zajęć oraz usług w terminach wynikających
    z przyczyn technicznych lub innych istotnych okoliczności, o czym poinformuje Klientów.
    W takich sytuacjach Klient nie traci zajęć z karnetu.
  9. Na terenie Studia zabrania się spożywania napojów alkoholowych, palenia papierosów oraz stosowania substancji psychoaktywnych (zabrania się także wstępu do Studia po zażyciu takich środków).

II. Odstąpienie od Umowy

1.Klient może bez podania przyczyny odstąpić w terminie 14 dni, od dnia wykupienia karnetu, od Umowy, i może zwrócić zakupiony karnet upoważniający do uczestnictwa w zajęciach
w Studio, z zastrzeżeniem, że zwrot kosztów poniesionych za karnet będzie pomniejszony
o wykorzystane zajęcia do dnia złożenia odstąpienia.

2.Klient może odstąpić od Umowy, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu
od Umowy. Oświadczenie można złożyć pisemnie w Studio lub drogą elektroniczną na adres kontakt@houseofpilates.pl

3.W przypadku otrzymania drogą elektroniczną oświadczenia o odstąpieniu przez Klienta
od Umowy, Usługodawca niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie jego otrzymania.

4.W przypadku odstąpienia od Umowy, uważa się ją za niezawartą, jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zanim Usługodawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

III. Korzystanie z usług Studia

  1. Klient może brać udział w zajęciach wyłącznie w stroju sportowym oraz boso lub
    w skarpetkach antypoślizgowych. 
  2. Klient zobowiązuje się do przestrzegania i zachowywania czystości oraz stosowania się
    do ogólnie przyjętych norm zachowania higieny osobistej.
  3. Klient zobowiązuje się stosować do użytkowania poszczególnych pomieszczeń zgodnie z ich przeznaczeniem oraz do użytkowania urządzeń i przyrządów zgodnie z instrukcją w obecności instruktora.
  4. W przypadku dolegliwości fizycznych, urazów, kontuzji, ciąży lub innych problemów zdrowotnych, Klient ma obowiązek poinformowania o tym instruktora przed zajęciami. 

IV. Reklamacje

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych przez studio House of Pilates oraz pozostałe reklamacje i skargi można składać:

w formie elektronicznej na: kontakt@houseofpilates.pl

lub pisemnie na adres: House of Pilates ul. Jana Kazimierza 56, 01-248 Warszawa

  1. Opis reklamacji powinien zawierać:
  • informacje i okoliczności dotyczące przyczyn lub powodów reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości;
  • dane kontaktowe składającego reklamację – imię, nazwisko, adres; 
  • oczekiwany przez składającego sposób rozpatrzenia reklamacji.
  1. Reklamacja powinna być złożona nie później niż w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji.
  2. Studio House of Pilates udziela odpowiedzi na reklamację na wskazany przez reklamującego adres, w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  3. Studio House of Pilates jest uprawnione do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania
    w sytuacji złożenia jej po terminie, jak również wówczas, gdy nie jest możliwe jej rozpoznanie z uwagi na brak danych identyfikujących osobę składającą.

V. Płatności, karnety i ceny zajęć

  1. Na wszystkie zajęcia obowiązuje wcześniejsza rezerwacja. Można jej dokonać poprzez system rezerwacji na stronie internetowej Studia, za pomocą aplikacji Fitssey (również
    za pomocą aplikacji mobilnej Fitssey). 
  2. Klient zobowiązuje się do przestrzegania terminów ważności karnetów oraz terminowego dokonywania opłat za karnety i inne usługi. 
  3. W przypadku, gdy Klient ma nieopłacony karnet nie może uczestniczyć w zajęciach.
  4. Cena za zajęcia/sesje nie uwzględnia ubezpieczenia.
  5. Ceny karnetów, wejść jednorazowych, sesji kosmetycznych i relaksacyjnych,
    aktualnych promocji oraz innych opłat za usługi reguluje aktualny cennik dostępny
    na stronie https://www.houseofpilates.pl oraz w aplikacji Fitssey pod adresem https://app.fitssey.com/house_of_pilates
  6. Wykupiony karnet jest imienny i nie może być wykorzystywany przez osoby trzecie.
  7. Istnieje możliwość przedłużenia ważności karnetu o maksymalnie 14 dni w przypadku choroby w czasie trwania ważności karnetu. Przedłużenie ważności karnetu następuje dopiero po wcześniejszym poinformowaniu Studia drogą mailową, na adres kontakt@houseofpilates.pl o zaistniałej sytuacji oraz zgłoszeniu przez Klienta nieobecności na zajęciach. 
  8. W przypadku nieodwołania rezerwacji z karnetu lub odwołania jej w krótszym niż wyznaczony czasie, Klient traci wejście. 
  9. Za niewykorzystane zajęcia/sesje Studio nie zwraca pieniędzy.
  10. Karnet ważny jest miesiąc od daty zakupu lub sześć tygodni w przypadku karnetu powyżej 4 zajęć. 
  11. Odwołanie zajęć możliwe jest do 24h na zajęcia grupowe oraz do 12h na zajęcia indywidualne i w duecie, przed uzgodnionym terminem zajęć, w przeciwnym wypadku zostanie za nie pobrane wejście z karnetu. 
  12. Skutecznie zgłoszoną nieobecność można odrobić wyłącznie w okresie ważności karnetu. 
  13. Akceptowane metody płatności dostępne przez aplikację Fittsey:
  • płatność za pomocą bramki płatniczej Przelewy24 – usługi świadczonej przez PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887.”
  • przelew tradycyjny.

Dla zabiegów w Strefie Relaksu jako metoda płatności możliwy jest także przelew na telefon nr  789 154 361 powiązany z kontem bankowym House of Pilates.

VI. Postanowienia końcowe

1.Wszystkie uwagi dotyczące pracy Studia, jak również propozycje nowych form zajęć, należy zgłaszać właścicielkom Studia.

2.Klient korzysta z usług Studia na własną odpowiedzialność i nie może zgłaszać pod adresem
House of Pilates żadnych roszczeń z tytułu uszkodzenia ciała lub utraty zdrowia w związku
z korzystaniem z usług Studia, chyba że zostało ono spowodowane w sposób zawiniony przez
Studio lub jego personel.

  1. Osoba, która zaczyna korzystać z usług Studia, zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu.